۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

جمعه ۱۳ مهر؛

۲ پروژه موسیقایی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شوند

۲ پروژه موسیقایی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شوند

آلبوم موسیقی «اشک باران» اثر جهانشاه برومند و آلبوم «رمز و راز ساز» اثر پویان آزاده، روز جمعه ۱۳ مهر در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ۲ آلبوم موسیقی «اشک باران» اثر جهانشاه برومند و آلبوم «رمز و راز ساز» اثر پویان آزاده، روز جمعه ۱۳ مهر ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شوند.

میرعلیرضا میرعلینقی، جهانشاه برومند، بهروز وجدانی و محمدرضا شرایلی سخنرانان این برنامه هستند. همچنین در بخش‌هایی از برنامه قطعاتی توسط تولیدکنندگان آثار یاد شده، اجرا خواهد شد.

آلبوم «رمز و راز ساز» با اجرای جهانشاه برومند، پویان آزاده و محمدرضا طیار شامل بازنوازی قطعاتی خاطره‌انگیز از موسیقی ایرانی است.

در این آلبوم گفت و گویی بین ۲ ساز، از ۲ نسل متفاوت را شاهد هستیم.

قطعات آلبوم بیشتر با فواصل کُرُن و سُری و با کوک کاملاً ایرانی اجرا شده و گلنار، از خون جوانان وطن، راز خلقت، ساری گلین، کعبه دل‌ها، بداهه نوازی دوضربی، او نیامد و عاشقانه برخی از قطعات را تشکیل می دهند.

میکس و مسترینگ این آلبوم توسط هاشم نجفی (مدرس آواز، صدابردار و ناظر کیفی) انجام شده و موسسه فرهنگی هنری «هنرآفرین پویان» ناشر آن است.

همچنین در ادامه آلبوم «اشک باران» با آهنگسازی جهانشاه برومند، آواز مهیار شادروان و تنظیم بابک شهرکی، براساس اشعاری از محمدرضا بازرگانی و پوراندخت برومند نیز رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور رایگان در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کد خبر 6244922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha